האגודה לזכויות האזרח

פרויקט דמוקרטיה

פרויקט דמוקרטיה – עיצוב לוגו ושפה גרפית וצבעונית ליוזמה אזרחית

כולנו מרגישים את זה: כללי המשחק שהם התשתית לחיינו כאן, דברים שעד לא מזמן היו מובנים מאליהם – כבר לא. את המגמה הזאת בכוונת הפרויקט לשנות.
פרויקט דמוקרטיה נוצר כדי לחבר ביחד את כל האזרחיות והאזרחים, הארגונים והיוזמות שפועלים בזירות שונות במאבק על דמותה של הדמוקרטיה הישראלית כדמוקרטיה מהותית, שאינה רק בחירות פעם בכמה שנים, ובין מערכת בחירות אחת לשנייה – עריצות.
דמוקרטיה אמיתית היא שמירה קבועה ונורמטיבית על ערכים כמו זכויות אדם, חופש ביטוי, שוויון וצדק חברתי. אלה אסור שיהיו כפופים למצב רוח פוליטי כזה או אחר, ואסור שהשמירה עליהם תהיה עניין של רוב או מיעוט.


פרויקט דמוקרטיה – עיצוב לוגו

 Democracy Project logo design

כריכת חוברת הפרויקט

כריכת חוברת פרויקט דמוקרטיה

 

עיצוב דו"חות שנתיים

סדרת כריכות לדו"חות שנתיים

סדרת כריכות לדו"חות שנתיים

 

עיצוב ספר המותג של האגודה

מתוך ספר המותג

עיצוב לפרויקט דמוקרטיה - מתוך ספר המותג

 

שיעור לחיים – עיצוב ערכה חינוכית נגד גזענות

זכות גדולה ומיוחדת עבורנו היא האפשרות להשתמש בידע ובניסיון המקצועי שלנו על מנת לתרום ולהניע תהליכים חברתיים של שינוי לטובה.
פרויקט ששמחנו במיוחד להיות חלק ממנו הוא "שיעור לחיים" – ערכה חינוכית של האגודה לזכויות האזרח. הערכה מיועדת לאנשי חינוך מגילאי הגן ועד התיכון. זהו ארגז כלים עשיר המראה כיצד ניתן להטמיע מסרים של חינוך לסובלנות, קבלת האחר והתנגדות לגזענות –  בכל תחומי הידע ובהתאמה לכל גיל.

אתגר נפלא עבורנו היו האיורים לפרויקט – ביקשנו לתאר אלטרנטיבה לגזענות, מבלי ליפול בעצמנו לייצוג גזעני של הדמויות. חיפשנו דרך להתעלות מעל צבע העור, מעל המגזר והמגדר, מעל הדעות הקדומות. בחרנו להישאר בשחור ולבן, ולהשתמש בטקסטורות כדי לתת לדמויות צבעוניות חדשה, פנימית, אנושית, אישית.

איורים לספר 'שיעור לחיים – חינוך נגד גזענות מהגן ועד התיכון'


 

עיצוב זכותונים ועלוני מידע לציבור הרחב

זכותון לחסרי הבית – בפורמט כיס

זכותון לחסרי הבית - בפורמט כיס

עלון מידע – חוק האלכוהול

עלון מידע - חוק האלכוהול

תגובות

comments

כישורים

פורסם ב

נובמבר 15, 2015

Pin It on Pinterest

Share This